Astazi m-am gandit sa pun punct proiectului „Suntem diferiti” din cauza lipsei de activitate din ultima vreme…Insa dupa ce am rasfoit arhiva si am citit articolele scrise de membrii clubului si de mine am ramas putin pe ganduri…Vremuri frumoase,chiar daca n-au fost multe articole eu consider ca au fost de calitate si as vrea sa pastrez unele articole scrise de oameni care dintr-un motiv sau altul au parasit blogosfera desi ne incantau cu scrierile lor.Am sperat la ceva maret atunci cand am decis sa infiintez acest loc in care sa se adune bloggeri din toate colturile tarii.Au fost si sceptici care n-au dat nicio sansa acestui proiect deoarece lipsa domeniului ne dezavantaja iar eu am vrut sa demonstrez contrariul si-am reusit pana la un moment dat cand a trebuit sa ma retrag din blogosfera pentru examenul de bac.

Nu-mi permit sa iau decizia asta singur pentru ca acest blog a crescut datorita voua si din acest motiv va cer sfatul cu privire la decizia pe care sa o iau.Nu este timpul pierdut insa este nevoie de oameni ca voi,pentru ca intr-un fel sau altul suntem diferiti nu?

WWW.SUNTEMDIFERITI.WORDPRESS.COM